De meest gestelde vragen

Moeten we dekens en kussens meenemen?

Ja en nee, voor de bungalowtenten moet je de volgende zaken zelf meenemen:

- kussens

- bedlinnen- en hoeslakens

- slaapzak, dekbed of dekens

 

In de safaritenten en de mobile homes zijn dekbedden (soms dekens) en kussens aanwezig; je moet alleen bedlinnen en hoeslakens meenemen.

 

Zijn er kussens, dekbedden (soms dekens) en bedlinnen (bedpakket) te huur voor de bungalowtent?

Ja, dat is mogelijk.

- bedpakket voor 1 persoonsbed; € 18,- per set.

- bedpakket voor 2 persoonsbed; € 30,- per set.

Het reserveren van een bedpakket kun je aangeven in het boekingsproces.

 

Is er bedlinnen te huur voor de safaritenten en mobile homes?

Ja, dat is mogelijk;

- 1 persoonsbed; € 14,- per set.

- 2 persoonsbed; € 20,- per set.

Het reserveren van bedlinnen kun je aangegeven in het boekingsproces.

 

Zijn er ook handdoeken te huur?

Ja, ook dat is mogelijk;

- 2 x kleine handdoeken; € 8,- per pakket.

- 2 x grote badlakens; € 14,- per pakket.
Het reserveren van handdoeken kun je aangegeven in het boekingsproces.

 

Mogen er huisdieren mee?

Ja, er mogen huisdieren mee in de bungalowtenten. De kosten hiervoor zijn € 10,00 per dag.

Huisdieren zijn niet toegestaan in de safaritenten en de mobile homes.

Het reserveren van een huisdier kun je aangegeven in het boekingsproces.

 

Is er een kinderbedje en kinderstoel (babypakket) te huur?

Ja, er is een kinderbedje- en kinderstoel te huur. De kosten (samen) zijn € 3,50 per dag.

Belangrijk: je moet zelf bedlinnen en dekens meenemen. Dit is ook niet te huur.

Het reserveren van een babypakket kun je aangegeven in het boekingsproces.

 

Hoe laat kunnen we aankomen op de camping?

Je kunt inchecken vanaf 16.00 uur tot 21.00 uur. Mocht je later aankomen, meld dit van te voren, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Arriveer je eerder, houd er dan rekening mee dat je nog niet de accommodatie in kunt. Uiteraard kun je wel van de faciliteiten op de camping gebruik maken. Bij het uitchecken moet je de accommodatie uiterlijk om 10.00 uur hebben verlaten.

 

Wie doet de eindschoonmaak?

De eindschoonmaak moet je zelf te doen. Mocht je dit door onze medewerkers willen laten doen dan kun je hiervoor kiezen. Wij rekenen voor het schoonmaken van:

- een bungalowtent € 40,-

- een safaritent € 45,-

- een mobile home € 50,
Het reserveren van de schoonmaak kun je aangegeven in het boekingsproces.

 

Zijn er altijd Nederlandse mensen aanwezig?

Onze familie is altijd in de buurt!

 

Zijn er activiteiten het gehele seizoen voor kinderen?

In het voor- en naseizoen kan het voorkomen dat een aantal voorzieningen en activiteiten op de campings niet aangeboden worden. In het hoogseizoen is er meer dan genoeg te doen.

 

Moet er borg worden betaald?

Ja, bij aankomst wordt je verzocht een waarborgsom af te geven.

- voor de bungalowtent; € 75,-

- voor een safaritent of mobile home; € 100,-.

Bij vertrek en na controle van onze beheerder ontvang je de borg retour.

Belangrijk: de borg kan alleen afgegeven worden in cash geld in Euro. Bij uitzondering kan het in Kuna, maar dan ontvang je de borg ook in Kuna's retour.

 

Waar moet ik nog meer rekening mee houden?

De aangeboden vakanties, hoe luxe en comfortabel ook, blijven kampeervakanties. Speciaal voor mensen die nog nooit hebben gekampeerd is het van belang zich goed te realiseren dat onze campings in zijn algemeenheid zijn volgeboekt in de maanden juli en augustus. Wanneer rust en privacy de eerste eisen zijn die je aan je vakantie stelt, adviseren wij je om deze maanden te mijden. Ook in de maanden mei, juni en september is er volop zon en zijn er veel activiteiten. Een vakantie in het buitenland betekent ook andere mensen en gewoontes, een andere cultuur en andere normen en waarden. Dit is iets om bij jouw verwachtingen rekening mee te houden.

 

Waarom kom ik niet in aanmerking voor een bepaalde korting?

Gedurende het seizoen zullen er acties worden uitgezet ter promotie van ons product.

Kortingen of speciale acties hebben altijd een begin- en einddatum. Heb je voor de start van een bepaalde actie al een reservering gemaakt, dan heb je geen recht op restitutie. Kortingen zijn niet combineerbaar, met uitzondering van de 7=6, 10=8, 14=11 en 21=15.

 

Voorkeur

Het doorgeven van een voorkeur is mogelijk. Dit kun je aangeven in stap 3 van het boekingsproces bij “Opmerkingen”. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Wij proberen zo veel mogelijk met jouw voorkeur rekening te houden. Een voorkeur is echter geen garantie. Het kan dan ook voorkomen dat wij niet aan jouw voorkeur kunnen voldoen. Boek je vroeg in het seizoen, dan is de kans dat wij de voorkeur kunnen honoreren groter dan bij boekingen kort voor aankomst.

 

Wanneer moet ik betalen?

Boek jij je vakantie vóór 1 februari 2021 dan betaal je volgens onderstaand schema:

  • Je aanbetaling bij de boeking is slechts € 99,- 
  • Op 1 maart 2021 hoef je pas 20% van de reissom te betalen. Heb je een annuleringsverzekering via ons afgesloten, dan wordt deze bij de 2e betaling berekend.
  • De restantbetaling hoeft pas 8 weken voor aankomst betaald te worden.

 

Voor boekingen gemaakt vanaf 1 februari 2021 is onderstaand betaalschema van toepassing:

  • Aanbetaling: deze is 20% van de huursom. Heb je een annuleringsverzekering via ons afgesloten, dan wordt deze ook bij de aanbetaling berekend. De aanbetaling moet binnen 2 weken na de reservering voldaan zijn.
  • Restantbetaling: het resterende bedrag moet je 8 weken voor aankomst voldoen.
  • Belangrijk: reserveringen binnen 8 weken voor vertrek moet je in een keer voldoen.

 

Ik moet mijn reis annuleren. Hoe gaat dat?

Het kan helaas gebeuren dat je de reservering door onvoorziene omstandigheden moeten annuleren.

Hiervoor brengen wij kosten in rekening.

 

  • Bij annuleringen tot 42 dagen voor de aankomst wordt 30% van de reissom in rekening gebracht.
  • Bij annuleringen tussen 41 en 28 dagen voor aankomst wordt 60% van de reissom in rekening gebracht.
  • Bij annuleringen tussen 27 en 1 dag voor aankomst wordt 90% van de reissom in rekening gebracht.
  • Bij annuleringen op de dag van aankomst wordt de volledige reissom in rekening gebracht.

 

Belangrijk: het annuleren van een reservering kan alleen schriftelijk op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

 

Heb je een annuleringsverzekering via ons afgesloten en valt de reden van annulering onder de voorwaarden van de verzekering, dan zullen wij je begeleiden bij de afhandeling.

Heb je een annuleringsverzekering via derden afgesloten, dan kun je de annuleringskostenfactuur gebruiken voor de afhandeling.

Nieuwsbrief
Meld je aan
Visuele controle