De meest gestelde vragen

Moeten we dekens en kussens meenemen?

Ja en nee, voor de bungalowtenten dient u de volgende zaken zelf mee te nemen:

- kussens;

- linnen- en hoeslakens;

- slaapzak, dekbed of dekens;

 

In de safaritenten en de mobile homes zijn dekens en kussens aanwezig, u dient alleen linnen en hoeslakens mee te nemen.

 

Zijn er kussens, dekens en bedlinnen (bedpakket) te huur voor de bungalowtent?

Ja, dat is mogelijk.

- bedpakket voor 1 persoonsbed; € 18,- per set.

- bedpakket voor 2 persoonsbed; € 30,- per set.

Het reserveren van een bedpakket kunt u aangeven in het boekingsproces.

 

Is er bedlinnen te huur voor de safaritenten en mobile homes?

Ja, dat is mogelijk;

- 1 persoonsbed; € 14,- per set.

- 2 persoonsbed; € 20,- per set.

Het reserveren van bedlinnen kunt u aangegeven in het boekingsproces.

 

Zijn er ook handdoeken te huur?

Ja, ook dat is mogelijk;

- 2 x kleine handdoeken; € 8,- per pakket.

- 2 x grote badlakens; € 14,- per pakket.
Het reserveren van handdoeken kunt u aangegeven in het boekingsproces.

 

Mogen er huisdieren mee?

Ja, er mogen huisdieren mee in de bungalowtenten. De kosten hiervoor zijn € 10,00 per dag.

Huisdieren zijn niet toegestaan in de safaritenten en de mobile homes.

Het reserveren van een huisdier kunt u aangegeven in het boekingsproces.

 

Is er een kinderbedje en kinderstoel (babypakket) te huur?

Ja, er is een kinderbedje  en kinderstoel te huur. De kosten (samen) zijn € 3,50 per dag.

Belangrijk: u dient zelf bedlinnen en dekens mee te nemen. Dit is ook niet te huur.

Het reserveren van een babypakket kunt u aangegeven in het boekingsproces.

 

Hoe laat kunnen we aankomen op de camping?

U kunt inchecken vanaf 16.00 uur tot 21.00 uur. Mocht u later komen, meld dit a.u.b. van te voren, zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Arriveert u eerder, houd u er dan rekening mee dat u nog niet de accommodatie in kunt. Uiteraard kunt u alvast wel van de faciliteiten op de camping gebruik maken. Bij het uitchecken moet u de accommodatie uiterlijk 10.00 uur hebben verlaten.

 

Wie doet de eindschoonmaak?

De eindschoonmaak dient u zelf te doen. Mocht u dit door onze medewerkers willen laten doen dan kunt u hiervoor kiezen. Wij rekenen voor het schoonmaken van:

- een bungalowtent € 40,-

- een safaritent € 45,-

- een mobile home € 50,
Het reserveren van de schoonmaak kunt u aangegeven in het boekingsproces.

 

Zijn er altijd Nederlandse mensen aanwezig?

Onze familie is altijd in de buurt!

 

Zijn er activiteiten het gehele seizoen voor kinderen?

In het voor- en naseizoen kan het voorkomen dat een aantal voorzieningen en activiteiten op de campings niet aangeboden worden. In het hoogseizoen is er meer dan genoeg te doen.

 

Moet er borg worden betaald?

Ja, bij aankomst wordt u verzocht een waarborgsom af te geven;

- voor de bungalowtent; € 75,-

- voor een safaritent of stacaravan; € 100,-.

Bij vertrek en na controle van onze courier ontvangt u de borg retour.

Belangrijk: de borg kan alleen afgegeven worden in cash geld. Dit kan in Euro en in Kuna.

 

Waar moet ik nog meer rekening mee houden?

De aangeboden vakanties, hoe luxe en comfortabel ook, blijven kampeervakanties. Speciaal voor mensen die nog nooit hebben gekampeerd is het van belang zich goed te realiseren dat onze campings in zijn algemeenheid zijn volgeboekt in de maanden juli en augustus. Wanneer rust en privacy de eerste eisen zijn die u aan uw vakantie stelt, adviseren wij u om deze maanden te mijden. Ook in de maanden mei, juni en september is er volop zon en zijn er veel activiteiten. Een vakantie in het buitenland betekent ook andere mensen en gewoontes, een andere cultuur en andere normen en waarden. Dit is iets om bij uw verwachtingen rekening mee te houden.

 

Waarom kom ik niet in aanmerking voor een bepaalde korting?

Gedurende het seizoen zullen er acties worden uitgezet ter promotie van ons product.

Kortingen of speciale acties hebben altijd een begin- en einddatum. Heeft u voor de start van een bepaalde actie al een reservering gemaakt, dan heeft u geen recht op restitutie. Kortingen zijn niet combineerbaar, met uitzondering van de 7=6, 10=8, 14=11 en 21=15.

 

Voorkeur

Het doorgeven van een voorkeur is mogelijk. Dit kunt u aangeven in stap 3 van het boekingsproces bij “Opmerkingen”. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Wij proberen zo veel mogelijk met uw voorkeur rekening te houden. Een voorkeur is echter geen garantie. Het kan dan ook voorkomen dat wij niet aan uw voorkeur kunnen voldoen. Boekt u vroeg in het seizoen, dan is de kans dat wij de voorkeur kunnen honoreren groter dan bij boekingen kort voor aankomst.

 

Wanneer moet ik betalen?

  • Aanbetaling: deze is 30% van de huursom, vermeerderd met de reserveringskosten. Heeft u een annuleringsverzekering via ons afgesloten, dan wordt deze ook bij de aanbetaling berekend. De aanbetaling dient 2 weken na de reservering voldaan te zijn.
  • Restantbetaling: het resterende bedrag dient u 8 weken voor aankomst te voldoen aan het boekingskantoor.
  • Belangrijk: reserveringen binnen 8 weken voor vertrek dient u in een keer te voldoen.

 

Ik moet mijn reis annuleren. Hoe gaat dat?

Het kan helaas gebeuren dat u de reservering door onvoorziene omstandigheden moeten annuleren.

Hiervoor brengen wij kosten in rekening.

 

  • Bij annuleringen tot 12 weken voor de aankomst wordt 20% van de reissom in rekening gebracht met een minimum van €100,-.
  • Bij annuleringen tussen 12 en 6 weken voor aankomst wordt 50% van de reissom in rekening gebracht, met een minimum van €100,-.
  • Bij annuleringen tussen 6 en 2 weken voor aankomst wordt 90% van de reissom in rekening gebracht met een minimum van €100,-.
  • Bij annuleringen tussen 2 weken voor aankomst en de dag van aankomst zelf wordt de volledige reissom in rekening gebracht.

 

Belangrijk: het annuleren van een reservering kan alleen schriftelijk op werkdagen tussen 09.00-17.00 uur.

 

Heeft u een annuleringsverzekering via ons afgesloten en valt de reden van annulering onder de voorwaarden van de verzekering, dan zullen wij u begeleiden bij de afhandeling.

Heeft u een annuleringsverzekering via derden afgesloten, dan kunt u de annuleringskostenfactuur gebruiken voor de afhandeling.

Nieuwsbrief
Meld je aan
Visuele controle